"הקיר" עוקב אחר תהליך "חורבן הבית" של הבמאית דרך מערכות היחסים הטלפוניות שלה עם הנשים החשובות בחייה, ובו בזמן מתעד את המתרחש במקום שהוא הסמל הדתי והלאומי החזק בישראל, מקום אשר עולים אליו לרגל לחגוג ולבכות, ביום ובלילה, בימי חול וחג, ומביט בתהליכים הדתיים והלאומיים שעוברים על החברה הישראלית.
דיוקן כפול של מקום ושל אישה, מפגש בין סאונד לתמונה, בין האישי לציבורי, בין אלוהים להיעדרו. זכה בפרס הסרט הטוב ביותר ב"דוקאביב". אחרי ההקרנה שיחה עם במאית הסרט, מורן איפרגן.